ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

پکيج دیواری لورچ 24000 هرما Lorch HERMA 24000

پکيج دیواری لورچ 24000 هرما Lorch HERMA 24000


مشخصات اصلی


قیمت: 10500000 تومان

معرفی اجمالی محصول

فروش فقط به شرط نصب از طریق فروشگاه

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


فروش فقط به شرط نصب از طریق فروشگاه

پکیج دیواری لورچ مدل HERMA 24

پکیج دیواری لورچ مدل HERMA 24 از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های گرمایشی موجود در بازار می باشد که می تواند بهترین انتخاب برای تامین گرمایش منزل و آب گرم بهداشتی باشد . هنگام خرید پکیج دیواری لورچ ممکن است سوالات مختلفی ذهن شما را به خود مشغول کند . چه ظرفیتی و مدلی از پکیج های لورچ برای فضای من مناسب است ؟ چه فرقی بین مدل های مختلف پکیج های دیواری لورچ وجود دارد ؟ گارانتی پکیج های دیواری لورچ چه قدر است ؟ پکیج دیواری 24000 لورچ تا چه زیر بنایی را پاسخ گو می باشد ؟ و … . این قبیل از سوالات همواره ذهن خریداران پکیج دیواری را به خود مشغول می کند . شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله پیش رو به تمامی سوالات خود پاسخ دهید و خریدی هوشمندانه ٬ آگاهانه و مطمئنی را تجربه کنید . با ما همراه باشید .

پکیج دیواری لورچ

پکیج دیواری لورچ مدل HERMA 24 تولید شده توسط گروه صنعتی لورچ می باشد که از سال 1357 فعالیت خود را آغاز کردند . شرکت لورچ در زمینه تولید انواع آبگرم کن های دیواری و مخزن دار ٬ پکیج های دیواری ٬ رادیاتورهای گرمایشی پنلی ٬ کولر آبی و بخاری فعالیت می کند و سابقه ای بسیار درخشان برای خود به ارمغان آورده است . شرکت لورچ پکیج های دیواری خود را با توجه کیفیت بالا ٬ بهینه سازی مصرف انرژی و رضایت مندی مشتریان تولید می کند . پکیج های دیواری لورچ با بهترین کیفیت و مطابق با به روزترین استانداردهای روز دنیا تولید می شوند . تمامی پکیج های دیواری لورچ قابلیت اتصال به انواع ترموستات های اتاقی جهت پایش دمای محیط و تنظیم پکیج را دارند . پکیج دیواری لورچ مدل HERMA 24 دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گروه صنعتی لورچ می باشند .

ویژگی ها و مشخصات فنی پکیج دیواری لورچ مدل HERMA 24

مجهز به فن جهت تخلیه محصولات حاصل از احتراق و تامین هوای تازه برای احتراق

دارای سوییچ هشدار انسداد دودکش

راندمان 93.5%

سیستم ضد گریپاژ

دارای سیستم ضد یخ زدگی

دارای سیستم کنترل میکروپروسسوری

تامین آب گرم مصرفی به شکل یکنواخت و بدون تغییر دما

تنظیم دقیق قدرت شعله با توجه به نیاز حرارتی

امکان انتخاب منحنی پمپ مدار گرمایش

طراحی بلوک هیدرولیکی جدید

دارای قابلیت اتصال به ترموستات های اتاقی

قابلیت اتصال بر روی ریموت کنترل جهت کنترل کامل پکیج در پانل دوم

منعطف برای تنظیم پیش تخلیه محفظه احتراق ٬ پس تخلیه محفظه احتراق و تنظیم زمان عملکرد پمپ

استفاده از قطعات استاندارد اروپایی

سیستم عیب یاب الکترونیکی

سیستم ایمنی حداکثر فشار مدار گرمایش

دارای سیستم هواگیری روی هوزینگ پمپ

امکان اتصال به ترموستات محیطی بیرون

سازگار با سیستم گرمایش از کف

جهت مشاهده سایر مشخصات فنی می توانید به قسمت اطلاعات بیشتر کالا مراجعه کنید .

لوازم نصب پکیج دیواری لورچ مدل HERMA 24

لوازم نصب پکیج شامل چه اقلامیه ؟ واقعا لازم خریداری کنیم ؟ چرا انقدر اختلاف قیمت وجود داره ؟ و … از جمله سوالات شما عزیزان در رابطه با لوازم نصب می باشد . ببینید لوازم نصب پکیج دیواری لورچ مدل HERMA 24 شامل ۷ قلم اصلی می باشد که عبارت اند از : شلنگ ½ ٬ شلنگ ¾ ٬ شیر ربع گرد ½ ٬ شیر ربع گرد ¾ ٬ رسوب زدای مقناطیسی ٬ صافی ¾ برگشت آب گرم مصرفی و محافظ پکیج . نکته ای وجود دارد شما می توانید تنها با شلنگ و شیرهای ربع گرد پکیج خود را راه اندازی کنید . اما این کار عملکرد پکیج را بعد از مدتی دچار مشکل خواهد کرد و مسبب خرابی پکیج و خرابی قطعاتی از جمله پمپ و مبدل پکیج می شود . پیشنهاد می شود برای لوازم نصب پکیج حداقل هفت قلم یاد شده را تهیه کنید تا در استفاده از سیستم گرمایشی خود دچار مشکل نشوید .



برچسب ها: پکیج لورچ , پکیج لورچ هرما , نمایندگی لورچ اصفهان , نمایندگی لورچ شیراز , نمایندگی لورچ رشت , نمایندگی لورچ یزد , نمایندگی لورچ تهران ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر